onsdag 11 januari 2012

Lange sen sist

Mwen det beror pa attjag har varit i Iguazú och sett otroligt vackra vatten fall. Jag och Lisa akte buss dit som tog ca, 19 timmar, men det gick bra, sov en ehle del sa det gick snabbt anda. Sen var vi tva dagar vid vatten fallen och bara njot av den fina utsikten natt av det vackraste jag sett i mitt liv. Dock ocksa det svettigaste jag gjort i mitt liv. Hela kroppen tacktes av en blandning av svett, solskyddsfaktor och myggmedel, sa ni kan ju tanka er hur varmt det var. 36 grader i skuggan och daqr gick vi upp for branta trappor och gick i den fuktiga djungeln, men det var helt klart vart det. Ska lagga ut bilder senare om tva veckor eller sa. For vi ska namligen bort igen. Imorgon bitti aker vi soderut for att vandra lite i bergen. Men ater  till Iguazú, vi gjorde ocksa en ridtur i djungel som var jatteroligt, det var roligt att se djungeln och det var roligt att rida igen a helt klart vart det. Poolen pa hotellet utnyttjades flitigt da vi var dar och vi hittade en trevlig/billig resturang som vi at pa tre ganger.

Nu ska jag ivag och packa infor imorgon, vi ska aka med bilen klockan sex imorgonbitti, sa allt ska va fardig packat ikvall. Ha det sa bra allihopa ett litet livstecken fran mig.

KRAM

1 kommentar:

  1. Ha det så mysigt på era resor, så hörs vi av när du har bestämt dig hur våren kommer att se ut!
    Kram Viktoria

    SvaraRadera