måndag 23 januari 2012

Ridning for fulla muggar

Igar red vi upp till Lago Natación, vilket ar en sjo hogt uppe ibergen. Ungefar tre timmars ridtid dit, stackars hast som fick slapa pa ig upp for hela berget. Vi kom fram och tittade runt lite, jag madde inte pa topp, hade sovit daligt och akt pa annu en magakomma kvallen innan, men fint var det. Vi sag ocksa lite sno, sa lite sno fick jag uppleva den har "vintern"/sommarn. jag tog mig ocksa en tur nerfor snon, kul kul,

Nu bor vi tva natter bo ett hostel och sen imorgon bar det av till Buenos Aires. Ja, vi borjar resan imorgon men vi kommer fram pa onsdag, 24 timmars resa, vilket kommer gora mig uttrakad. Men forhoppnigsvis inte.

Ska ocksa lagga upp lite bilder sa ni far se lite andra vyer av Argentina.

Vi hors :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar