fredag 3 februari 2012

Hej Bloggen

Den har veckan har jag varit pa sommarforskolan hela veckan, vi har akt ivag till en pool med barnen och dem har fatt simma, bada och haf t det roligt. Min mage ar fortfarande inte helt bra men helt klart battre, sa jag ska borja ata lite vanlig mat igen.

Det blev dock ingenting i tisdags for det regnade. Den har veckan har det regnat mycket. I slummen hade det kommit in vatten i manga hus och det hade varit nagra decimeter hogt vatten pa gatan och sa hade det blivit stromavbrott, darfor hade det varit farre barn till polen pa torsdagen for manga hade behovt stanna hemma och osa ur vatten.

Men ahh vad vi har roligt pa kolonia, jag far hjalpa dem att lara sig dyka och bara latja med dem i polen. Jag har varit ratt trott nar jag kommit hem pa kvallarna ocksa, Jag ar verkligen imponerad av lararna som har akt varje dag sen i borjan av januari.


Imorgon ska vi ivag till on och jobba, tror att det kommer bli kul det med

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar