lördag 19 november 2011

En VAAAARM dag

Snacka om att det är varmt just nu, idag var i som vanligt ute på ön och jobbade och det var riktigt varmt och fuktigt. Detta är bara våren, det ska bli tio grader varmare, jag och Lisa förstår inte hur det kan bli varmare än så här. Vi känner oss svettiga hela tiden. Att jobba blir också mycket jobbigare i värmen. Jag känner mig så slö.

Annars har vecklan varit bra, barnen är fortfarande stökiga men dem har vant sig och tytt sig till oss mer så att det är lättare att hjälpa dem. Väldigt fint det som är synd är att dem slutar den 29 november så vi kommer inte ha lektioner varje dag. Det är alltså bara 1 vecka kvar, åhh vad jag kommer att sakna dem.

På måndag är vi inte heller ledig eftersom vi ska vara lediga nästa fredag istället, vi ska till Uruguay och förnya våra visum. Otroligt nu har vi varit här i tre månader och har bara tre månader kvar, åhhh jag vill inte åka hem, jag vill stanna längre.

Igår gick vi på bio med slummen pojkarna, vi såg breaking dawn part 1, åhh, jag och Lisa tyckte den var bra, men jag vet inte vad killarna tyckte, den är ju ganska romatiskt. Jag skulle inte rekomendera den tillanågon som inte är ett twilight fan. Men det var trevligt att gå och se den. Efter bion spelade vi också lite biljard, vilket kanske inte riktigt är min sport men ibland har jag tur. Bion var på ett stort köpcenter, och på väg ut så tappade vi bort varandra. Sen skulle Lisa gå iväg och leta efter de två andra, och så tappar hon bort sig själv. Haha Ja ibland kan det va svårt.

Inget nytt om min dator, så ja vi får se hoppas att den går att laga, nu lånar jag Lisas.

Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Hur många grader är det i Skuggan och Solen? :)

    Hoppas det löser sig med datorn. :)

    /Fredde

    SvaraRadera
  2. Heej!

    Åhh visst är den bra? så mycket bättre än de andra filmerna- nu längar jag massor tills sista delen kommer ut :) ahah och halva publiken missade de där sista seknvenserna med Volturi för de had eredan hunnit gå ut...haah! Nä jag tyckte den innehöll mer av böckerna (typ som humor) så det var en positiv överraskning :). I onsdags körde jag halkbana!!!! galet kul och nu är det inte så himla långt kvar tills allt det där är fixat och klart :)

    BTW har jag nu läst ut din bok The Choice (som jag lånade) och shiiittt var bra den var!!!!

    Ha det gött!!

    SvaraRadera