onsdag 23 november 2011

Onsdag som känns som Torsdag

Ja idag har verkligen kännts som en torsdag inte bara för att jag jobbade i måndags som egentligen är den lediga dagen utan också för att dem hade bytt matdag på förskolan, det var pizza idag istället. Så ja, torsdag i huvet helt enkelt.

Barnen på förskolan är en helt egen klass. Ena stunden kan de vara fina och sitta snällt ner, andra stunden är dem uppe och slåss. Ja, intensiva dagar på förskolan är att vänta varje dag.

Vad gäller min dator så är det inga goda nyheter, reparationen på den skulle gå på 10 000 kr, vilket betyder att det är ju bättre att köpa en ny, om inte nån försäkring skulle täcka upp det. Ja hoppas hoppas.

Lisa har varit sjuk nu i tre dagar. Det började redan i måndags när vi båda två kändes oss väldigt trötta och mådde dåligt på förskolan. Jag sov och sov och sen gick det över, men inte för Lisa. Så nu ber vi och ber för henne för att hon ska bli frisk tills på fredag då vi ska till Uruguay. Be gärna för Lisa.

Kram till er alla, är lite sämre på att uppdatera nu då jag inte har min egen dator.

1 kommentar:

  1. Synd på datorn! Hoppas det löser sig.
    Hoppas att du har det superbra i värmen, här finns inte ens snö än... Kram

    SvaraRadera