lördag 5 januari 2013

Semester.....

Ja nu var det dags att åka på semester. Ikväll åker jag och Erika på semester. Vi åker buss 20 timmar till staden salta där de två andra saltvolontärerna jobbar. Ska bli spännande att se vad de har fått göra och lära sig under sina månader som volontärer.

Det är fortsatt Colonia på jobbet vilket betyder lite lugnare dagar. Men det ska bli skönt att ha semester ett tag :) Vi kommer vara borta i 1 1/2 - 2 veckor, det är inte riktigt bestämt än.

Nyårs afton firades med några vänner vilket var väldigt trevligt. På nyårsdagen spelades det även games (med att den som diskar förlorar) och jag kan säga att Sverige vann över Argentina. Erika och jag var väldigt nöjda :)


Har mer att berätta när jag kommer tillbaka. Ha det bra allihopa och Gott nytt år

Kram

3 kommentarer:

  1. Hur länge är du kvar i Argentina? Jag var i Argenitna för 4 år sedan och ska tillbaka om en och en halv månad. Är du kvar då?? Du verkar ha många buenos aires tips. Har du nån email? Mvh/ Sara W

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej jag stannar tills i slutet av maj, Kul vad ska du göra i Buenos Aires? Semester? Jobb?

      Radera
  2. Jag ska besöka en gammal kärlek!! Förresten så var jag uppe o hälsade på uppe på Tus amigos om du varit där ! :)

    SvaraRadera