måndag 10 september 2012

Framme!

Oj antligen framme, resan gick bra den var lang men allt gick bara fint :)

Jag kom fram till Buenos Aires pa frdag morgon och Elisa hamtade upp mig pa flygpatsen. Framme pa Kairos center dar jag ska bo nagra dagar hann jag i princip bara lamna vaskorna sa akte jag, de andra svenska volontarerna och Keila in till huvudstaden. Dar sag vi obelisken och Teatern Colon. En valdigt fin byggnad.

Det kanns konstigt att vara tillbaka, det kanns som om jag halsar pa, det har nog inte riktigt gatt in att jag faktiskt ska stanna har ett tag :)

I lordags akte vi ut till on, dar det finns en kyrka dar jag jobbade varje lordag forra aret. Det var superkul att aka dit och se alla igen :) Pa lordagskvallen traffade jag mina kompisar igen, Guille, Faku och Franco :) Dem blev rejalt overraskade och utbrast noo nar dem horde min rost haha. Valdigt roligt att aterse dem :)

Igar akte vi till kyrkan La Lucia, aven dar fick jag aterse en del personer :) Efter kyrkan akte vi till San Isidro till ett stalle dar det dansades Folklores, typ folkdans, vi at och dansade och hade det skoj :)

Idag ar en lugn dag, soligt och fint. Vi hade sovmorgon men sa klart vakande jag klockan sju :) Har dem senaste mornarna vaknat tidigt, 6,7,8,7 ar nog lite pa den svenska klockan fortfarande :) pa dagarna ar det ratt sa varmt men pa kvallen och morgonen ar det kallt.

Idag vantar besok fran vanner, ska bli superkul :)

Ett litet livstecken fran mig

Hoppas att ni har det bra dar hemma, saknar er inte an :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar