lördag 23 mars 2013

Bönesvar

Ja igår så jobbade jag min första arbetskväll, som jag har väntat. Allt pappersarbete har tagit mycket tid, men igår så kunde jag äntligen börja. Jag jobbade på en restaurang som ligger tre kvarter från där jag bor, nära och bra.

Jag är nu en hjälpreda till servitris, nu lär jag mig och sedan när jag är färdiglärd så får jag börja jobba som servitris. Igår fick jag duka, duka av, torka bestick,glas och tallrikar med alkohol. Dem sa att det var en lugn kväll, tydligen så spelade Argentina en fotbollsmatch så det var nog därför. ;)

Igår var det varmt och soligt igen, de senaste veckorna har det varit kallare och höstkänslan hade kommit, men igår gick jag till floden och gjorde lite armband och trott eller ej brände mig.

Gillar också när det kommer fram personer som man inte känner och säger att armbanden är fina :)

Idag blir det nog en till tur till floden och sen jobb ikväll :)

Ha en trevlig helg allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar