tisdag 11 december 2012

En full vecka

Den här veckan tar jag en intensivkurs,  Job och Predikaren heter den. Den är fyra timmar varje kväll så efter jobbet åker jag direkt dit, och kommer hem vid 11 på kvällen. Intressant men lite svårt att hänga med på alla ord. Slutas aldrig förvånas av matekulturen här, i söndags blev jag bjuden på mate mitt under predikan, ( då det var varmt ute tackade jag artigt nej) och idag under föreläsningen så blev det  faktiskt en mate eller två för min del.

Blir därför ett kort inlägg, här går det att se bilder/klipp från översvämningen förra veckan, man blir lätt chockad, detta är alltså rätt nära från där jag bor, bara nästa område.

Översvämningen 1
Översvämningen 2

Lyckan är också gjord då jag i lördags hittade sirap i en affär i utkanten av stan så snart ska här göras pepparkakor, dock inte denna vecka.

Önskar er alla en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar